HR

Profesjonalna ścieżka trenera.

Moduł I:Komunikacja – podstawowe narzędzie trenera.

  • Aktywne słuchanie
  • Parafrazowanie
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Zadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedzi
  • Pozytywne przeformułowanie
  • Komunikaty wspierające czyli język ciała
  • Język perswazji jako element oddziaływania na słuchaczy
  • Głos jako element budujący atmosferę na szkoleniu

Moduł 2:Profesjonalne wystąpienia publiczne.

  • Jak efektywnie kreować swój wizerunek podczas wystąpień.
  • Techniki radzenia sobie z stresem oraz sposoby przełamywania barier.
  • Trema jako narzędzie wspierające a nie destrukcyjne.
  • Eustres i dystres w czasie szkoleń.

Moduł III:Projektowanie i prowadzenie treningu.

  • Zdobycie wiedzy o naturze i składnikach procesu grupowego.
  • Pogłębienie rozumienia szkolenia jako interakcji treści merytorycznych i procesu grupowego.
  • Nabycie umiejętności adekwatnego stosowania różnorodnych form pracy z grupą.
  • Kształtowanie postaw troski o uczestników w kontekście realizacji celów szkolenia.
  • Elementarz trenerski – trening, uczenie, nauczanie.
  • Dobry początek – wprowadzenie, autoprezentacja, lodołamacze.
  • Informacja zwrotna podczas szkolenia i po szkoleniu.
  • Efektywne narzędzia w procesie pracy z grupą – wykład, dyskusja, casy, ćwiczenia.
  • Proces grupowy w trakcie szkolenia – fazy rozwoju grupy.
  • Techniki radzenia sobie z oporem w grupie.
  • Przygotowanie zajęć grupowych – pretesty jako informacja o poziomie uczestników.
  • Facylitacja, coaching, mentoring – motywacyjna rola trenera.
  • Uczenie się dorosłych – teoria Davida A. Kolba
  • Projektowanie wydarzeń treningowych
  • Transfer uczenia się – plan działania, indywidualne projekty, projekty grupowe.

Moduł IV:Dynamika procesów grupowych oraz trudne sytuacje szkoleniowe.

  • Rozumienie procesu grupowego.
  • Cele grupowe – organizacyjne i personalne.
  • Przynależność i normy w procesie grupowym.
  • Struktura, status oraz role w procesie grupowym.
  • Homeostatyczny model procesu grupowego.
  • Interwencje trenera w odniesieniu do procesu grupowego.
  • Poziom energii i atmosfera w grupie.
  • Napięcia w grupie.
  • Opór w grupie.
  • Ćwiczenia energetyzujące i „przełamywanie pierwszych lodów” w pracy z grupą szkoleniową.
  • Trudne sytuacje szkoleniowe.
  • Negatywne odczucia uczestników szkolenia.
  • Przykłady trudnych sytuacji szkoleniowych.
  • Warunki zewnętrzne mające wpływ na szkolenie.

Moduł V:Metody ewaluacji i oceny przeprowadzonych zajęć grupowych.

  • Przyswojenie pojęć używanych w procesie ewaluacji.
  • Przeanalizowanie modeli i poziomów oceniania treningów i szkoleń.
  • Poznanie technik ewaluacji treningów stosowanych na jej każdym poziomie.
  • Doskonalenie umiejętności konstruowania i stosowania arkuszy ewaluacyjnych.
  • Analiza sytuacji wymagających wprowadzenia zmian w przebiegu treningu.
  • Zidentyfikowanie własnych obszarów do dalszego rozwoju kompetencji w zakresie stosowania narzędzi do ewaluacji szkoleń i projektów.

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

 

Program szkolenia dla przyszłych trenerów.

Cele szkolenia do osiągnięcia podczas zajęć założone przez trenera:

  • Podniesienie kompetencji z zakresu prowadzenia szkoleń, treningów, prezentacji oraz wystąpień publicznych, a także doskonalenie posiadanych umiejętności w tym zakresie.
  • Poznanie i zastosowanie nowoczesnych technik, metod i środków stosowanych przez trenerów i szkoleniowców.
  • Praca nad własnym warsztatem trenerskim - ćwiczenia praktyczne.

Korzyści wynikające ze szkolenia dla uczestników:

  • Uczestnicy szkolenia nabędą umiejętności projektowania treningu
  • Pogłębią wiedzę z zakresu prowadzenia warsztatów dla różnych grup odbiorców
  • Będą potrafili dobrać adekwatne formy treningu do założeń grupy
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami szkoleniowymi
  • Umiejętność wykonywania ewaluacji po szkoleniu oraz sporządzania raportów szkoleniowych
  • Kształtowanie dynamiki procesu grupowego
  • Wzbogacenie warsztatu trenerskiego o nowe ćwiczenia, casy, testy

Moduł I:Komunikacja – podstawowe narzędzie trenera.

  • Aktywne słuchanie
  • Parafrazowanie
  • Udzielanie informacji zwrotnej
  • Zadawanie pytań i poszukiwanie odpowiedzi
  • Pozytywne przeformułowanie
  • Komunikaty wspierające czyli język ciała
  • Język perswazji jako element oddziaływania na słuchaczy
  • Głos jako element budujący atmosferę na szkoleniu

Moduł II:Profesjonalne wystąpienia publiczne.

  • Jak efektywnie kreować swój wizerunek podczas wystąpień.
  • Techniki radzenia sobie z stresem oraz sposoby przełamywania barier.
  • Trema jako narzędzie wspierające a nie destrukcyjne.
  • Eustres i dystres w czasie szkoleń.

Moduł III:Projektowanie i prowadzenie treningu.

  • Zdobycie wiedzy o naturze i składnikach procesu grupowego.
  • Pogłębienie rozumienia szkolenia jako interakcji treści merytorycznych i procesu grupowego.
  • Nabycie umiejętności adekwatnego stosowania różnorodnych form pracy z grupą.
  • Kształtowanie postaw troski o uczestników w kontekście realizacji celów szkolenia.
  • Elementarz trenerski – trening, uczenie, nauczanie.
  • Dobry początek – wprowadzenie, autoprezentacja, lodołamacze.
  • Informacja zwrotna podczas szkolenia i po szkoleniu.
  • Efektywne narzędzia w procesie pracy z grupą – wykład, dyskusja, casy, ćwiczenia.
  • Proces grupowy w trakcie szkolenia – fazy rozwoju grupy.
  • Techniki radzenia sobie z oporem w grupie.
  • Przygotowanie zajęć grupowych – pretesty jako informacja o poziomie uczestników.
  • Facylitacja, coaching, mentoring – motywacyjna rola trenera.
  • Uczenie się dorosłych – teoria Davida A. Kolba
  • Projektowanie wydarzeń treningowych
  • Transfer uczenia się – plan działania, indywidualne projekty, projekty grupowe.

Moduł IV:Dynamika procesów grupowych oraz trudne sytuacje szkoleniowe.

  • Rozumienie procesu grupowego.
  • Cele grupowe – organizacyjne i personalne.
  • Przynależność i normy w procesie grupowym.
  • Struktura, status oraz role w procesie grupowym.
  • Homeostatyczny model procesu grupowego.
  • Interwencje trenera w odniesieniu do procesu grupowego.
  • Poziom energii i atmosfera w grupie.
  • Napięcia w grupie.
  • Opór w grupie.
  • Ćwiczenia energetyzujące i „przełamywanie pierwszych lodów” w pracy z grupą szkoleniową.
  • Trudne sytuacje szkoleniowe.
  • Negatywne odczucia uczestników szkolenia.
  • Przykłady trudnych sytuacji szkoleniowych.
  • Warunki zewnętrzne mające wpływ na szkolenie.

Moduł V:Metody ewaluacji i oceny przeprowadzonych zajęć grupowych.

  • Przyswojenie pojęć używanych w procesie ewaluacji.
  • Przeanalizowanie modeli i poziomów oceniania treningów i szkoleń.
  • Poznanie technik ewaluacji treningów stosowanych na jej każdym poziomie.
  • Doskonalenie umiejętności konstruowania i stosowania arkuszy ewaluacyjnych.
  • Analiza sytuacji wymagających wprowadzenia zmian w przebiegu treningu.
  • Zidentyfikowanie własnych obszarów do dalszego rozwoju kompetencji w zakresie stosowania narzędzi do ewaluacji szkoleń i projektów.

Moduł VI:Proces grupowy jako element wsparcia w poradnictwie zawodowym.

  • Praca na motywacji klienta – wykorzystanie procesu grupowego w motywowaniu klienta do efektywnego działania na rynku pracy.
  • Twórcze rozwiązywanie sytuacji problemowych w zespole, przygotowanie uczestników do wspólnego działania.
  • Praca na indywidualnych problemach poprzez proces grupowy – wykorzystanie grupy do rozwiązania problemów indywidualnych.
  • Trener jako moderator / facylitator w procesie grupowym – jak efektywnie zarządzać grupą szkoleniową
  • Realizacja założeń poradnictwa indywidualnego w procesie grupowym.

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.



 


 

Negocjacje kupieckie

Warsztat ten skierowany jest do osób prowadzących negocjacje handlowe z dostawcami. Jego celem jest zwiększenie profesjonalnego potencjału handlowców w uzyskiwaniu korzystnych warunków z punktu widzenia założonych celów handlowych. Program szkolenia przeprowadza uczestników przez kolejne etapy negocjacji, zaczynając od przygotowania, zasad i etapów różnych strategii i gier kupieckich, poprzez różnorodne narzędzia i techniki negocjacyjne, kończąc na domykaniu kontraktów gwarantujących odpowiednią realizację lub możliwość egzekwowania ustaleń.

Moduł I: POZYCJONOWANIE DOSTAWCÓW

  • Zmiany w łańcuchu dostaw - racjonalizacja bazy dostaw
  • Wyliczanie BATNY (wybór najlepszej oferty, wyliczanie alternatyw)
  • "Siła dostawcy" - miary subiektywne i obiektywne
  • kwestionariuszowa ocena okresowa dostawcy
  • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a wartość
  • poziom ryzyka i znaczenie dostawcy, a zaufanie

Moduł II: KUPIEC – BUDOWANIE I MANUPULOWANIE WIZERUNKIEM

  • Typologia kupca
  • Autoprezentacja – manipulowanie wrażeniem
  • Błędy i techniki autoprezentacyjne
  • Gra na Rumuna (postawa błagalna)
  • Taktyki zastraszania …
  • Celowe wywieranie złego wrażenia
  • Osiąganie celów za pomocą odpowiedniej mowy ciała

Moduł III: NARZĘDZIA SKUTECZNEGO KUPCA

  • Określenie czynników wpływających na relację z rozmówcą – narzędzie: „NLP”
  • Określenie własnych skutecznych zachowań w trakcie negocjacji – narzędzie: „styl negocjacji”
  • Sprzyjanie zaangażowaniu rozmówcy – „aktywne słuchanie”
  • Jak kupować korzystnie – narzędzie: „sztuka przekonywania”
  • Unikanie i/lub szybkie wychodzenie z sytuacji konfliktowych – narzędzie: „analiza transakcyjna”
  • Stawianie czoła sytuacjom trudnym – narzędzie: „asertywność”
  • Pokonywanie zahamowań i blokad w celu proponowania rozwiązań – narzędzie: „kreatywność”
  • Długoterminowe zarządzanie negocjacjami – narzędzie: „zarządzanie czasem”

Moduł IV: GRY NEGOCJACYJNE: KUPIEC - OFERENT

  • Przygotowanie do negocjacji
  • Etapy spotkania z oferentem
  • Budowanie argumentacji: argumenty kupca kontra zastrzeżenia sprzedawcy
  • 15 gier negocjacyjno – manipulacyjnych (proces rozpoznania i stosowania gier)
  • Techniki wywierania wpływu
  • Kreowania siebie na cennego klienta:
  • Sposobem prowadzenia rozmowy
  • Rozpoznawanie najważniejszych interesów i ograniczeń dostawcy
  • Postawa wodza – kamienna twarz, mówienie w trybie rozkazującym
  • Manipulowanie czasem i przestrzenią

Moduł V: WALKA Z ZASTRZEŻENIAMI W KONTAKCIE Z HANDLOWCEM

  • Taktyki osłabienia oferenta
  • Stawianie w niedoczasie
  • „nie jestem zainteresowany współpracą na takich warunkach”
  • Straszenie konkurencji

Moduł VI: ASERTYWNOŚĆ KUPCA – SPOSOBY RADZENIA SOBIE Z PRESJĄ I ZAGRYWKAMI OFERENTA

  • Asertywna postawa – wygląd zewnętrzny
  • Asertywna odmowa kupiecka
  • Asertywna reakcja na krytykę
  • Wyznaczanie granic
  • Rola agresji i uległości w negocjacjach kupieckich

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Autoprezentacja i profesjonalne wystąpienia publiczne

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników w umiejętności pozwalające na właściwe wykorzystanie technik autoprezentacji w kontaktach bezpośrednich oraz przygotowanie do wystąpień publicznych, podczas konferencji rasowych, udzielania wywiadów, wystąpień na seminariach, etc. Poznanie reguł komunikacji pozawerbalnej oraz ćwiczenia z kamerą pozwolą uczestnikom świadomie kreować wizerunek własny oraz reprezentowanej organizacji. W trakcie szkolenia uczestnicy pracują z kamerą, a prezentacje te są następnie analizowane. Każdy z uczestników otrzymuje informację zewnętrzną na temat swojego wystąpienia.

Moduł I: AUTOPREZENTACJA I PROFESJONALNE WYSTĄPIENIA PUBLICZNE

  • Co to jest prezentacja?
  • Metaprogramy – analiza typów słuchaczy
  • Analiza i Doskonalenie Indywidualnych Stylów Występowania Przed Forum (klientami)
  • Jak przygotować prezentację?
  • Cel a powód prezentacji
  • Kim jest słuchacz?
  • Miejsce prezentacji
  • Kiedy prezentować?
  • Jak budować wiarygodność firmy?
  • Co wiem o konkurencji?
  • Co chcę powiedzieć?
  • Lista odpowiedzi na sesje pytań
  • Co to znaczy skuteczne materiały audiowizualne?
  • Sztuka prezentacji językiem korzyści
  • Budowanie skutecznej argumentacji
  • Budowanie nastroju klienta
  • Wykorzystaj swoją zdolność przywoływania sytuacji
  • Zastosuje huśtawkę mięśni
  • Pamiętaj o diecie
  • Przypomnij sobie lepszy sposób myślenia
  • Jak się ubrać?
  • Zasady prezentacji
  • Tuż przed wystąpieniem
  • Jak zacząć?
  • Co i jak mówić?
  • Klient zadaje pytania
  • Rozpoznawanie ukrytych komunikatów rozmówcy
  • Jak reagować na pytania?
  • Rola DOCENY i POMOSTU
  • Jak odpowiadać na zabójcze pytania?
  • Skuteczne zamknięcia prezentacji przynoszących dużą ilość zamówień

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu – radzenie sobie ze stresem

Wielu z nas jest zmęczonych swoimi codziennymi obowiązkami. Nie odnajdujemy już radości i nie czerpiemy satysfakcji z odnoszonych sukcesów. Jak temu zapobiec? Jak sprawić, aby znowu zaczęło nam się chcieć działać? Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników wszystkich szczebli, zarówno menedżerów, jak i specjalistów, którzy zauważają u siebie oznaki wypalenia zawodowego.

Moduł I: AUTODIAGNOZA WŁASNEGO STANU – WPROWADZENIE

  • Blok ćwiczeń wprowadzających – budujący gotowość do współpracy i dobrą atmosferę w grupie treningowej
  • Autodiagnoza własnego stanu (zmęczenie – przemęczenie – stres – wypalenie zawodowe miniwykład z przykładami)
  • Test – na poziom stresu

Moduł II: FIZJOLOGIA STRESU

  • Praca pod presją czasu
  • Ćwiczenie „Akcja Ratunkowa” w 2 grupach
  • Celem ćwiczenia jest ukazanie mechanizmów pracy pod presją czasu
  • Podsumowanie i wyciągnięcie wniosków z ćwiczenia
  • Cele pracy
  • Metody pracy
  • Sposoby aktywizacji uczestników
  • Style członków grupy

Moduł III: SYNDROM WYPALENIA ZAWODOWEGO

  • Miniwykład połączony z serią przypadków do ananlizy w grupach
  • Przyczyny powstania syndromu
  • Typowe objawy
  • Metody niwelowania
  • Sesja burzy mózgów
  • Skuteczne techniki zapobiegania wypaleniu zawodowemu

Moduł IV: SZTUKA ŻYCIA – CZM DLA MNIE JEST PRACA

  • Ćwiczenia – plany na życie, na 5 lat na rok, na 6 miesięcy
  • Omówienie metody ustalania celów - zasady 5M
  • wybór celów – zasady i ćwiczenia
  • Zasady planowania - miniwykład połączony z dyskusją panelową
  • Podsumowanie dnia – najważniejsze wnioski z przeprowadzonych dyskusji
    i wykonanych ćwiczeń

Moduł V: ZŁODZIEJE CZASU ORAZ AUTOMOTYWACJA

  • Fizjologia czasu - miniwykład
  • Rytmy biologiczne człowieka oraz ich wpływ na sprawność psychofizyczną
    i możliwości intelektualne człowiek
  • Analiza własnych przyzwyczajeń a stan zdrowia – praca indywidualna i w grupach
  • Wnioski – jak zachować zdrowie

Moduł VI: SZTUKA ODPOCZYNKU – KONTROLA STRESU

  • Sztuka odpoczynku – czyli stres pod kontrolą 1cz
  • Aktywność fizyczna – ćwiczenia wskazane w redukcji stresu i ćwiczenia przeciwskazane (niebezpieczne), Trening relaksacyjny, Ćwiczenia oddechowe
  • Sztuka odpoczynku – czyli stres pod kontrolą 2cz
  • Sesja treningu autogennego – jak się samemu relaksować
  • Miniwykład połączony z praktycznymi zastosowaniami – wprowadzenie do technik relaksacji

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Zarządzanie wiedzą

Jedną z najważniejszych przewag konkurencyjnych, jakie posiadają przedsiębiorstwa jest wiedza. Jak ją gromadzić? Jak nią zarządzać? Jak wykorzystywać wiedzę do rozwoju przedsiębiorstwa, a przede wszystkim jak uczynić z wiedzy oręż w walce konkurencyjnej? Wiedza i umiejętności zdobyte na szkoleniu pozwolą skutecznie i efektywnie zarządzać wiedzą. Szkolenie odpowie na pytania jak ją gromadzić, jak sprawić by wiedza zgromadzona w przedsiębiorstwie była prawidłowo wykorzystywana.

Moduł I: ZARZĄDZANIE WIEDZĄ – WYZWANIE DLA BIZNESU

  • Rozwój wiedzy – szanse i zagrożenia
  • Sylwetka specjalisty ds. zarządzania wiedzą
  • Determinanty zarządzania wiedzą
  • Zagrożenia w zarządzaniu

Moduł II: KLUCZOWE POJĘCIA ZWIĄZANE Z ZARZĄDZANIEM WIEDZĄ

  • Podstawowa terminologia
  • Składniki, rodzaje i zasoby wiedzy
  • Całościowe podejście do zarządzania wiedzą

Moduł III: CELE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ

  • Założenia, cele i zadania zarządzania wiedzą
  • Wartość wiedzy
  • Trudności związane z formułowaniem celów zarządzania wiedzą

Moduł IV: UCZESTNICY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ

  • Macierz kompetencji HR
  • Macierz kompetencji kierowników
  • Macierz kompetencji pracowników

Moduł V: ELEMENTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ

  • Lokalizowanie wiedzy
  • Pozyskiwanie wiedzy
  • Rozwijanie wiedzy
  • Dzielenie się i rozpowszechnianie wiedzy
  • Wykorzystywanie wiedzy
  • Zachowanie wiedzy

Moduł VI: OCENA WIEDZY

  • Szacowanie wartości zasobów wiedzy – trudności i opór
  • Budowanie wskaźników
  • Benchmarking jako metoda oceny kompetencji organizacji

Moduł VII: WDRAŻANIE ZARZĄDZANIA WIEDZĄ

  • Pierwsze kroki
  • Testowanie nowych struktur i systemów zarządzania wiedzą
  • Znaczenie kultury organizacyjnej i klimatu społecznego
  • Uczestnicy procesu zarządzania wiedzą i ich role

Jeśli interesuje Państwa powyższe szkolenie prosimy o kontakt pod numer telefonu 0 22 811 12 22 lub e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 
Strona 1 z 2

Informator szkoleniowy


Imię i Nazwisko:

Email:

Menu Główne

Kalendarz szkoleń

<<  Kwietnia 18  >>
 P  W  Ś  C  P  S  N 
        1
  2  3  4  5  6  7  8
  9101112131415
16171819202122
232426272829
30      

Zaufali nam

  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow
  • An Image Slideshow

Ta strona używa plików cookies. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Jeżeli nie wyrażasz zgody - zmień ustawienia swojej przeglądarki. Dowiedz się więcej z naszej polityki prywatności. .

Akceptuje pliki cookie na tej stronie

EU Cookie Directive Module Information